نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2723
-
الف
+

مسابقه ادبی «هزار و یک شب» ویژه نویسندگان افغانستان سراسر جهان

هفتمین دوره جشنواره«جایزه ادبی هزار و یک شب» برگزار می‌شود.

هفتمین دوره‌جشنواره داستان «جایزه ادبی هزار و یک شب» با هدف ارتقای کیفیت نویسندگی و داستان‌نویسی جوانان‌، بویژه با نگاه ویژه و عمیق‌تری به ادبیات و نویسندگان افغانستان حوت 1397 خورشیدی برگزار خواهد شد.

به گزارش آی فیلم2،‌ پس از برگزاری موفق شش دوره‌ ی گذشته «جایزه ادبی هزار و یک شب» هفتمین دوره جشنواره، به همت کانون ادبیات شرق، با همکاری مؤسسه انتشارات تسنیم، انجمن حامی و بعضی مراکز فرهنگی دیگر برگزار می‌شود.

آیین‌نامه هفتمین دوره‌ جایزه ادبی هزار و یک شب، ویژه نویسندگان افغانستان سراسر جهان می باشد.

این جایزه کاملا خصوصی و مستقل می باشد اما مشارکت نهاد‌های فرهنگی در هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد یاری رسان برگزار‌کنندگان خواهد بود. همچنین این جایزه مختص داستان کوتاه، می باشد.

در این دوره داستانهایی که در جشنواره های دیگر حائز رتبه شده باشند و یا بصورت کتاب چاپ شده باشند، از داوری کنار گذاشته خواهند شد.

داوری توسط هیات پنج نفره‌ای از نویسندگان شناخته شده افغانستان و ایران،انجام خواهد شد و برگزیدگان و آثار شایسته تقدیر با نظر هیات داوران تعیین و در مراسم پایانی جشنواره، اعلام خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا پایان قوس 1397 خواهد بود و آیین اختتامیه در حوت 1397 خورشیدی همزمان با تقدیر از برگزیدگان دوره ی قبل، برگزار خواهد شد.

ف ا / ب م
 

نظر شما
ارسال نظر
آریانا

بسیار تشکر از اطلاع رسانی شما و تشکر از کسانی که برای ادبیات تلاش می کنند.

عصمت کهزاد

سلام و عرض حرمت خدمت دوستان و دست اندرکاران این آدرس، اگر لطف کنید و روشن کنید که از چه راه های می توانیم داستان‌های مان برای این جشنواره(مسابقۀ ادبی هزار و یک شب) ارسال کنیم ممنون می‌شویم. در ضمن، اینجا گفته نشده که چند داستان باید فرستاده شود و دیگر چه شرط و شروطی دارد. اگر لطف کنید و معلومات بدهید خیلی ممنون میشم.

پربحث ترین